Infographic: Customer Experience Management voor B2B

Geplaatst

Elk jaar verschijnen er honderden onderzoeksrapporten, e-books en whitepapers over Customer Experience Management (CEM). Je ziet al gauw door de bomen het bos niet meer.

Deze publicaties geven cijfers over hoeveel organisaties CEM toepassen, de bereikte voordelen, mogelijke valkuilen en soms de behaalde Return on Investment.

Ik heb geprobeerd de meest relevante gegevens voor B2B organisaties uit deze rapporten samen te voegen in een infographic.

infographic - Customer Experience Management in B2B - JourneyMappingDeze infographic met de titel “Customer Experience Management in B2B – Trends, Pitfall and Benefits for B2B Organizations” laat je in een oogopslag zien:

  • waarom B2B organisaties een CEM programma starten;
  • de laatste trends en ontwikkelingen binnen CEM;
  • gerealiseerde voordelen voor bedrijven én hun klanten;
  • waar B2B organisaties mee worstelen als zij hun klantbeleving (CX) willen verbeteren.

Je kunt deze infographic hieronder downloaden. Je feedback (positief en negatief) stel ik erg op prijs!

Download infographic:

Veel plezier met de infographic!