Deze vier kernwaarden staan centraal in hoe ik graag wil samenwerken met jou als klant:
Persoonlijk
Mensen werken met mensen. Daarom streef ik altijd naar een persoonsgerichte werkrelatie waarin je open en eerlijk tegen elkaar kunt zijn. Samen successen vieren, maar af en toe ook zeggen waar het op staat. Omdat ik ervan overtuigd ben dat dit jou én jouw klanten ten goede komt.
Betrokken
Ik geloof dat betrokken medewerkers de beste resultaten leveren. Dat geldt net zo goed voor een externe partij die je inhuurt om een klus te klaren. Vanuit de passie voor klantgericht ondernemen en voor softwareontwikkeling werk ik daarom nauw met jou samen aan de beste oplossing voor jouw organisatie.
Resultaatgericht
Ik kom mijn beloftes na, hoe moeilijk of complex je uitdagingen ook mogen zijn. Journey Mapping werkt volgens een CEM-methodologie gebaseerd op best practices in de markt. Dit bespaart tijd en zorgt voor een betrouwbaar resultaat. Want afspraak is afspraak. Altijd!
No-nonsense
JourneyMapping is pragmatisch en hands-on. Ik omarm de theorie als dat bijdraagt aan een betere oplossing voor uw klanten. Maar ik vind ook dat je dingen niet moeilijker moet maken dan ze zijn. Dat bespaart jou een hoop tijd en gedoe, en mij trouwens ook!