Ik heb de afgelopen tijd vele organisaties mogen helpen bij het verbeteren van hun klantbeleving. Door kritisch mee te denken over de beste klantcontactstrategie. Door business plannen te evalueren. Door de customer journey te ‘mappen’ en vervolgens de ontbrekende stukken in de ‘content marketing puzzle’ in te gaan vullen. Door het invoeren van marketing automation. Door het geven van klantgerichte presentaties en trainingen. Door… noem maar op.
Dit is wat klanten hierover vertellen:
Product positionering
Reint Jan heeft actief bijgedragen aan de positionering en lancering van BlueConic. Zijn diepgaande kennis van technology marketing en zijn vermogen om op C-level niveau bij te dragen aan discussies over softwareproducten maken hem een ‘all-round asset’ voor elk softwareteam. – Hans Willems, GX Software
Journey mapping
Reint Jan is verantwoordelijk geweest voor het opzetten en uitvoeren van een succesvolle go-to-market strategie voor XebiaLabs, zowel in Nederland als daar buiten. Middels verschillende online marketing
campagnes, whitepapers, blogs en website heeft hij verder een belangrijke bijdrage geleverd aan het
optimaliseren van onze leadgeneratie en aan onze naamsbekendheid. – Coert Baart, XebiaLabs
Professionaliseren klantbenadering
Reint Jan heeft onze klantstrategie geprofessionaliseerd. Binnen een jaar tijd heeft hij deze van een zwakte omgezet naar een sterkte! – Sander Nijenhuis, Fortes Solutions
Product launch
Als een kritisch en strategisch lid van ons projectteam heeft Reint Jan onze organisatie geholpen bij het maken van de juiste keuzes. – Casper Höyng, Merces
Business case opstellen
Met de brede IT-expertise en de frisse kijk van een objectieve buitenstaander heeft Reint Jan een belangrijke rol gespeeld in het realiseren van een gedegen business case. Op basis van deze business case heeft Human Inference besloten een andere strategische koers te gaan varen. – Vincent van Hunnik, Human Inference
Kritisch meedenken
Als entrepreneur ben ik steeds bezig nieuwe kansen in de markt te identificeren en kwalificeren.
Reint Jan heeft mij hierbij uitstekend geholpen door in kort tijdsbestek een diepgaande analyse te maken van de BPM markt. De uitgebreide kennis die hij meebracht op dit domein was uiterst bruikbaar en waardevol!
– Jan Willemsen, entrepreneur en start-up accelerator
Go-to-market strategie
Onze vraag was, hoe wij als software producent onze partners beter kunnen ondersteunen bij hun marketingactiviteiten, leidend tot een sterkere positie in de markt. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de diepgaande analyse en de concrete aanbevelingen die Reint Jan voor ons heeft gemaakt! – Ria Stroes, Compano